Fedezze fel Aida-t, az intelligens AI chatbotot

2025/18/02

A Régens Zrt. legújabb innovatív fejlesztését, az Aida AI alapú chatbotot, már a vamprogram.hu oldalon is el lehet érni. Aida segítségével ügyfeleink és weboldalunk látogatói gyors és hatékony válaszokat kaphatnak a vámügyintézéssel, vagy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Mi az Aida AI chatbot? 

Az Aida egy intelligens ügyfélszolgálati asszisztens, amely mesterséges intelligencián alapuló algoritmusokra támaszkodva támogatja az ügyfélszolgálati folyamatokat és a vámügyintézést. Az AI chatbot célja, hogy gyors és releváns válaszokat biztosítson a felhasználók kérdéseire, csökkentve ezzel az ügyfélszolgálat terhelését és javítva az ügyfélélményt. 

Ha Ön is szeretné egyszerűsíteni vállalkozása ügyfélszolgálati folyamatait és integrálni egy AI-alapú megoldást saját weboldalán vagy belső rendszerében, forduljon hozzánk bizalommal! A Régens Zrt. mindenben segítő kezet tud nyújtani Önnek egy egyedi megjelenésű, adott iparágra vagy szolgáltatási körre testreszabott AI chatbot tervezésében, fejlesztésében, majd integrálásában. 

Hogyan működik az általunk fejlesztett AI chatbot? 

Aida egy  egyedileg definiálható, adott téma- vagy szolgáltatási körre optimalizált tudástár alapján válaszol, amely előre feltöltött dokumentumokból, médiaanyagokból, adatbázisokbólés kérdés-válasz lehetőségekből tevődik össze. Ebből egy vektor-alapú adatbázis keletkezik, amely könnyebben kezelhetővé teszi a keresést egy kérdés beérkezésekor.  

  • Aida beszélgetés kezdeményezésekor értelmezi a vámkezeléssel, az import-exporttal vagy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseket 
  • Megkeresi a tudástárban szereplő összes, a kérdéshez kapcsolódó releváns információt 
  • A megtalált, releváns elemek alapján emberszerű, egyedi választ fogalmaz meg, ezáltal automatizálva az ügyfélszolgálati folyamatokat 

kép egy laptopról amin egy ember dolgozik és előtte egy illusztráció az ai chatbot sokszínűségéről

 

Az AI chatbot előnyei 

  1. Gyors és pontos válaszok – A chatbot pillanatokon belül válaszol az ügyfelek kérdéseire előre meghatározott vámügyi témákban. 
  2. 24/7 elérhetőség – A chatbot bármikor az érdeklődők rendelkezésére áll, segítve az ügyfélszolgálati munkát. 
  3. Egyszerűsített ügyintézés – Az AI chatbot megkönnyíti a vámügyintézést és a digitális ügyintézési folyamatokat. 
  4. Csökkentett emberi munkaerő-terhelés – Az automatizálás révén az AI chatbot leveszi a terhet az ügyfélszolgálati munkatársakról. 
  5. AI megoldások integrációja – Az AI chatbot könnyedén illeszthető más ügyfélszolgálati és vállalati rendszerekhez. 

Szeretné hatékonyabbá tenni folyamatait egyedi AI chatbot segítségével? 

Ha érdeklődik a chatbotok alkalmazásáról saját rendszerében, vegye fel velünk a kapcsolatot, és tapasztalja meg a digitális ügyfélszolgálat új szintjét!  

Ha kétségei vannak az AI chatbot hatékonyságával kapcsolatban, akkor a  jobb alsó sarokban levő chatbotra kattintva már ki is próbálhatja azt. Tegyen egy próbát és tapasztalja meg, hogyan teheti effektívebbé az ügyintézést! 

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.