Who we are | About us - Vámprogram
Komplex tevékenységeink
Integrált váminformatikai megoldásunk széles körben támogatja a vámtevékenységeket a normál export/import vámkezelésektől a gazdasági vámeljárásokig.
Jogszabálykövetés szolgáltatásunk keretén belül biztosítjuk a jogszabályi környezet változásainak azonnali, határidőre történő követését, és lehetőségeinkhez mérten igyekszünk már a pilot szakaszban a NAV munkatársaival együttműködve felkészülni az újdonságokra.
Nyomon követve az alkalmazási környezetet, illetve együttműködve a szakmai szövetségekkel, igyekszünk biztosítani, hogy szoftverünk naprakész és minden szerpontból szakszerű támogató eszközként álljon rendelkezésre.
Aktívan részt veszünk ügyfeleink vámfolyamatainak kialakításában, szakértő tanácsadó kollégáink segítségével optimalizálhatóak az ügyintézési feladatok.
Ügyfeleink elképzeléseit informatikai szempontból igyekszünk maximálisan támogatni, egyedi fejlesztésekkel valósítjuk meg, hogy minden gazdálkodó a számára legkényelmesebb módon tudjon eleget tenni nyilvántartási és elszámolási kötelezettségének.
Ügyfélszolgálatunk a napi operatív munka során készséggel állunk rendelkezésre, igyekszünk gyors és hatékony segítséget nyújtani a felmerült kérdések és problémák esetén.
Az általános ügyfélszolgálati elérhetőségen kívül dedikált tanácsadó állhat az Ügyfeleink rendelkezésére. A szakértői szolgáltatással fogjuk Ügyfeleink kezét, gyors megoldásokat adunk a felmerülő kérdésekre, javaslatokkal élünk a folyamatok javítására.
IT szakembereink az alkalmazások és az IT infrastruktúra üzemeltetésében, adatbázis üzemeltetési, karbantartási feladatokban is állnak rendelkezésre.
Így dolgozunk mi
A Régensnél hisszük, hogy nem a vállalat jól működő folyamatait kell egy dobozos szoftverhez igazítani. Cél a hatékony és testreszabott folyamatok megvalósítása, ezért kapcsolatfelvételtől az átadásig, majd azt követően is állunk Ügyfeleink rendelkezésre. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a munkafolyamatokat a megfogalmazott igények alapján alakítsuk ki, de emellett kiemelten fontos, hogy a kész megoldások határidőre rendelkezésre álljanak. Fejlesztési projektekben az agilis módszert részesítjük előnyben, amely biztosítja a folyamatos egyeztetést, a részfolyamatok testreszabását, illetve a lehető leggyorsabb éles üzembe állítást.
A folyamatok felmérése során tapasztalt kollégáink a legjobb megoldásokat kínálják, hisz a közös célunk az, hogy a program megfelelő támogatást nyújtson a napi munka során. Ennek fényében lehetőség szerint alakítunk ki adatintegrációt (egyedi interfészeket), automatizált folyamatokat. A használatba vételt követően továbbra is Ügyfeleink mellett állunk, amely az általános ügyfélszolgálaton túl széles körű szakmai támogatást, jogszabálykövetést és igény szerint magas szintű rendelkezésre állást is jelent.
Ügyfeleink mondták
Problémáinkkal bizalommal fordulhatunk a Régens helpdesk-hez. Néhány percen belül írásos visszajelzést kapunk, hogy dolgoznak a hiba elhárításán. Email-en vagy ha szükséges telefonon segítenek problémáinkat a lehető legrövidebb időn belül megoldani. A gyors reakció nagyon nagy segítséget jelent a gördülékeny anyagáramlás biztosításában! Köszönjük a segítőkész hozzáállást!
(Gácsi Rita - Emerson Automation FCP Kft.)
A napi több száz Áfa-raktári készletmozgás könyvelése és dokumentálása elképzelhetetlen lett volna a Régens Áfa-raktári moduljára illesztett raktári adatintegráció, és NAV felé történő bejelentési kötelezettség automatizálása nélkül.
(Hegyi Tamás, Vámkapu Zrt.)
A rendszer azóta hozzáadott értéket képvisel a Hödlmayr szolgáltatási palettáján, az ügyfelek értékelik a cég innovatív jellegét.
(Varga Péter - Hödlmayr Logistics Hungária Kft.)
A Régens professzionális szolgáltató és technológiai partner. Élen jár az innovációban, és alkalmazási közelségbe hozza a legújabb eszközöket, IT megoldásokat.
(Kendelényi János - Lufthansa Technik Budapest Kft.)
A Régens a legmegfelelőbb partner a National Instruments által használt bonyolult vámmegoldások kialakítására és működtetésére.
(Feltein Donát - National Instruments Hungary Kft.)
A Régensnél folyamatos és megbízható szerviz szolgáltatást nyújtanak felkészült szakértőkkel, és technikai szakértelmük meggyőző.
(Eipel Attila - Siemens Zrt.)
A Régens állandó ügyfeleként számos innovatív logisztikai fejlesztést valósítottunk meg közösen.
(Farkas Gergely - Transdanubia Logisztikai Kft.)
A kezdetek óta jellemző az eseti igényeinkre történő gyors reagálás, és az ügyfélcentrikus gondolkodás, mely lehetővé teszi számunkra a folyamatosan változó piaci igényeknek való gyors megfelelelést.
(Őszy András - Versteijnen Logistics Ltd.)
Cégünk jó döntést hozott, mikor a Régens felhőmegoldását választottuk. Megbízható szolgáltatásuk biztonságot ad a napi operáció során.
(Gyűrűsi Tamás - Sanmina Magyarország Kft.)
Közös munkákat a Régens Zrt. tanácsadóival első perctől kezdve eredmény orientált és magas színvonalú támogatás jellemezte. Javaslataikkal, ötleteikkel a folyamatos működés mellett tudtuk implementálni egy teljes, vámszolgáltatásunkat támogató szoftveres megoldást, azaz ahogy kollegáink hívják a „Régenst”.
(Krisztián Andrea, Reinthaller Csaba - Weskamp Bt.)
Harmadik éve választjuk a Régens IT ügyelet szolgáltatását, a piacon lévő egyedülálló szakértelme és rugalmas ügyeleti konstrukciója miatt. Segítségükkel a kiemelten terhelt időszakokra is megbízható megoldást találtunk.
(Prekli János - Vámimpex Kft.)
A vámszakmában eltöltött majd két évtizedes tapasztalattal a hátam mögött új vámügynökséget indítva természetes volt, hogy a Régens vámszoftverét választom. Hiszem, hogy a CustomRs Cloud megoldással gyors és kiszámítható szolgáltatást tudunk nyújtani partnereink számára!
(Krekk Zoltán - KREKK Global Logistics Kft.)
Hétfőtől kollégáim home office-ben dolgoznak, gördülékeny volt az átállás, programotok tökéletesen működik.
(Nyerges Mariann - Szakál-Met-Al Kft.)
A Régens Zrt.-vel a 2021-es évben az e-kereskedelem bevezetése kapcsán kezdtünk dolgozni. A rendszer szintű fejlesztésben segítették a munkánkat. A Ghibliben az új piaci helyzet kialakításánál nagy segítségükre voltak integrált, modern rendszerükkel. A folyamatban lévő fejlesztések is az egyedi elvárásainknak megfelelően zajlanak.
(Szabó Zoltán - Ghibli Kft.)
Ez addigi tapasztalatok alapján - elég, ha csak a tavaly év végi Automatizált Import Rendszer bevezetésére gondolunk - kijelenthető, hogy minden új vámszakmai rendszer bevezetése komoly feladat és kihívás elé állítja a vámszakma minden szereplőjét. A gazdálkodói oldalon, különösen egy vámügynökség életében elengedhetetlen, hogy minden információt begyűjtsön és az átallás időpontját felkészülten várja. Ennek jegyében jelentenek hatalmas segítséget az Önök által az NCTS 5 tranziteljárásairól és AES exportfolyamatainak automatizálásáról készített kisokosok. Az új vámrendszerek bevezetés időpontjainak közeledtével még inkább felértékelődik minden ilyen kiadvány, segédlet. Ezek elkészítéséért és megosztásáért fogadják hálás köszönetemet!
(Dr. Sábián Zsolt - Ghibli Kft.)