BREXIT – Hogyan készüljünk fel az új vámkezelési feladatokra?

2020/31/08

A BREXIT tárgyalások újabb köre zárult eredménytelenül, így egyre kevesebb ideje marad a gazdálkodóknak a felkészülésre, hogy miként is fog eljönni a 2021. január 1-je, milyen feltételek mellett történik majd a kereskedelem az Egyesült Királyság és az Unió között. Ami már bizonyos, hogy mindenképpen jelentős többletmunkával fog járni az Egyesül Királyságból érkező és oda exportált árucikkek adminisztrációja. A gazdálkodóknak pedig mihamarabb fel kell készülniük az új adminisztratív feladatok megoldására is, hiszen jövő év elejétől ezen árumozgások esetén is vámkezelési feladatok merülnek fel. Habár csak becsülni tudják az adminisztrációs terhek növekedésének volumenét, van megoldás, hogy rugalmasan és gyorsan tudjanak igazodni a megváltozott körülményekhez.

Mire lesz szükség, ha korábban nem végzett vámkezeléseket?

  •  Amennyiben másra bízná a feladatot:
  • Amennyiben belevágna, szüksége lesz:
    • Egy vámszoftverre, amivel az elektronikus vámkezelések elvégezhetőek
    • VPID/EORI számra (https://www.vamprogram.hu/hu/gyik#GYIK6)
    • NAV KKK regisztrációra az elektornikus adatkapcsolathoz (https://www.vamprogram.hu/hu/gyik#GYIK7)
    • A vámokmányok kitöltéséhez némi szakmai ismeretre, vagy egy vámtanácsadóra, aki segíti az első vámkezelések során

CLARE megoldásunkat úgy fejlesztettük ki, hogy egyszerűen és gyorsan lehessen rögzíteni és beküldeni a normál eljárású vámkezelések okmányait.

  1. Kézenfekvő vámkezelési megoldás regisztrációtól a bejelentésig – CLARE alkalmazásunkban a regisztráció csak néhány percet vesz igénybe, melyet online könnyedén lehet kezdeményezni
  2. Néhány alapbeállítást követően – melyet a felhasználók is el tudnak végezni – az alkalmazás már készen is áll arra, hogy használatba vegyék
  3. Megoldásunk tranzakcióalapú, mely rugalmasan a felületről kezdeményezve is bővíthető az aktuális szükségleteknek megfelelően
  4. A moduláris felépítés lehetővé teszi, hogy egyedi igények szerint, csak a szükséges modulok kerüljenek kiválasztásra
  5. Alapértelmezési és másolási lehetőség könnyíti a kitöltést, valamint több ellenőrzési mechanizmus segíti a felhasználót a helyes okmánykitöltésben
  6. Felkészült, szakértő csapat áll rendelkezésre, hogy segítse a felhasználókat a napi operáció során

A CLARE-t Önnek ajánlunk új vámkezelési feladatai megoldásához,

  • nem igényel hosszas bevezetési és oktatási procedúrát,
  •  nem jelent hosszútávú elkötelezettséget
  • egyszerű programhasználat, felhasználóbarát többnyelvű felület
  • az online felületnek köszönhetően különösebb informatikai háttér és karbantartási feladatok nélkül is egy megbízható és kényelmes megoldást nyújt. E. Tudjon meg Ön is többet alkalmazásunkról és látogasson el honlapunkra.

Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal!

vamhelpdesk@regens.hu

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.