Hogyan készülhetnek fel a vállalkozások az új vámrendszerekre – most díjmentesen? 

2025/28/01

Az Európai Unió vámkezelési rendszerei jelentős változások előtt állnak. Az újonnan bevezetésre kerülő AIS, AES, AN/PN/TS és NCTS5 rendszerek nem csupán a digitalizáció előnyeit hozzák magukkal, hanem kihívások és komoly feladatok elé is állítják a vállalkozásokat. Az átállásra való felkészülés kulcsfontosságú lehet, hiszen az új rendszerek egy hatékonyabb és átláthatóbb működési módot ígérnek. 

A Régens Zrt. szakértői több évtizedes tapasztalatukkal olyan innovatív vámszoftvert kínálnak, amely nemcsak a NAV követelményeinek felel meg, hanem egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi az átállást. Ráadásul most különleges kedvezménnyel érhető el: az első havi előfizetési díj 0 Ft! 

A kedvezménnyel kapcsolatos további információkért vegye fel velünk a kapcsolatot.  
Érdekel az ajánlat

Készüljön fel az AIS, AES, AN/PN/TS és NCTS5 vámrendszerekre: Automatizált megoldások vállalkozásoknak  

Mit jelentenek az új vámrendszerek?  

Az Európai Unió célja, hogy az uniós vámkódex (UVK) keretében teljesen digitalizálja a vámkezelési folyamatokat. Az új rendszerek, mint az Automated Import System (AIS), az Automated Export System (AES) és az NCTS5, az import-, export- és tranziteljárásokat teszik átláthatóbbá és hatékonyabbá.  

E rendszerek célja, hogy egységes és elektronikus alapokra helyezzék a vámkezelést, így csökkentve az adminisztrációs terheket és az emberi hibák lehetőségét. A Régens Zrt. szakértelme révén vállalkozása zökkenőmentesen alkalmazkodhat ezekhez a változásokhoz, és élvezheti a digitalizáció előnyeit.  

Digitalizált vámkezelés: Az AIS és AES rendszerek előnyei vállalkozásoknak 

A vámterületen nagymértékű digitalizációs átállás részesei vagyunk mindannyian. Hogyan tudunk átállni az új rendszerekre, kihasználni azok lehetőségeit és előnyt kovácsolni a digitalizált folyamatokból? 

  • Teljes NAV-kompatibilitás: A vámszoftver maradéktalanul megfelel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) technikai és jogszabályi követelményeinek, biztosítva a zökkenőmentes adatkezelést és integrációt. 
  • Hatékonyság és automatizáció: Az automatizált folyamatok minimalizálják az adminisztratív terheket, gyorsítják a vámügyintézést, és csökkentik az emberi hibák lehetőségét, ezzel növelve a hatékonyságot és pontosságot a mindennapi munkában. 

A Régens Zrt. vámszoftvere pontosan ezen előnyökre építenek, hogy segítsék vállalkozását az átállásban, miközben teljes mértékben megfelelnek a NAV előírásainak.  

  Miért válassza a Régens CustomRs vámszoftverét? 

A Régens Zrt. több mint 25 éves tapasztalatával vezető szerepet tölt be a vám- és logisztikai szoftverek fejlesztésében. Olyan vámszoftvert kínálunk, amely nemcsak a NAV követelményeinek felel meg, hanem az átállás folyamatát is jelentősen leegyszerűsíti. 

Az informatikai és alkalmazás támogató szolgálatások nélkül azonban nem lehet biztosítani az ügymenet folytonosságot. És most a CustomRs EU-UVK BASIC csomag első havi előfizetési díja 0 Ft, így kockázat nélkül próbálhatja ki a szoftver hatékonyságát. Árainkról további információt a CustomRs vámprogram árazás oldalán talál. 

Most érdemes váltani!  Nem szoftvert választanak, hanem szolgáltatást a fejlődéshez. 

A CustomRs vámszoftver EU-UVK BASIC csomagja most különleges ajánlattal érhető el: az első havi előfizetési díj 0 Ft! Ez lehetővé teszi, hogy kockázatmentesen próbálja ki a digitalizált vámkezelés előnyeit. 

Akció érvényessége: 2025. február 10-ig. 

További információért és az ingyenes próbaidőszak igénybevételéhez látogasson el weboldalunkra, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a CustomRs vámprogram kapcsolati oldalán! 

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.