Kérjük adja meg nevét és email címét, és azonnal küldjük Önnek ingyenes termékismertetőnket az alábbi modulok részletes leírásával!
A nemzeti importrendszer korszerűsítésének (NIK) egyik legfontosabb eleme az átállás az Uniós Vámkódexhez kapcsolódó rendeletek, vagyis a felhatalmazáson alapuló jogi aktus és végrehajtási aktus – UVK-FJA és UVK-VA B. melléklete szerinti adatkövetelményekre – új Automatizált Import Rendszer
A modul támogatja
Az árunyilatkozatok kitöltését számos funkció támogatja, mint pl.
A modul támogatja:
Az árunyilatkozatok kitöltését számos funkció támogatja, mint pl.:
Normál és egyszerűsített eljárás támogatásával gyorsan, pár kattintással elvégezhető a szállítmány indítása vagy érkeztetése.
TC31/TC33 vagy TC32 garanciajegyek kezelése, szállított árukra felmerülő vámteher nyilvántartás vezetése automatikusan, több szereplős kontroll folyamat.
Idő az pénz! A rendszer figyeli Ön helyett a bemutatási határidőt, a felhasznált vámzárakat, az engedélyezett áruhelyeket, a felhasználható bankgarancia összeget.
A modul támogatja
Az árunyilatkozatok kitöltését számos funkció támogatja, mint pl.:
A CDPS (Vámáru Nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) már nem támogatja az UVK (Uniós Vámkódex) által megfogalmazott egységes adatelemek használatát. A NAV (Nemzeti Adó és Vámhivatal) az UVK (Uniós Vám Kódex) által megfogalmazott egységesítést egy új hatósági vámrendszer bevezetésével együtt valósította meg.
Az import eljárások tekintetében már az AIS modul használandó. Így a CustomRs EV okmány modul az AIS indulása előtt megvalósult vámkezelések utólagos módosítási eljárására ad lehetőséget.
Utólagos módosítási kérelem – az import vagy export irányú vámkezelés utólagos módosítása elektronikusan elvégezhető.
Ha akarja Ön helyett dolgozik: a szállítmány felszabadításától a vámkezelés elvégzésig automatikus az adatáramlás.
Több telephelyet kíván kijelölni átmeneti megőrzési létesítményként? Engedélyezett áruhelykódonként vezetett nyilvántartással könnyedén biztosítható a hatóság felé a tájékoztatás.
Átmeneti megőrzési létesítmények között árumozgatás.
A nemzeti Áruregisztrációs Rendszer (ARUREG) által kezelt érkezési értesítés, vám elé állítás, valamint szállítmányok osztása és egyesítés elektronikus adatkommunikációt biztosító modul.
A modul támogatja
De mi van a vámokmány kiállítása előtt? - számla adatok precíz nyilvántartását teszi lehetővé az Alapbizonylatok funkció – cikkszintű kezeléssel.
Nyerjen időt! – az előrejelzett szállítmány (Pre Alert) adatokkal készüljön előre, így a szállítmány érkezése már nem jelenthet plusz munkát.
Egyszerűsítés mesterfokon
A nyilatkozattevő nyilvántartás bejegyzéssel történő vámkezelés valóban egyszerűsítést jelent Önnek, ha a CustomRs-t választja.
A program figyel és átveszi Öntől a munkát!
Áruátengedés pár kattintással!
I. és II. típusú vámraktári engedély (normál és egyszerűsített) nyilvántartására, akár logisztikai szolgáltatás részeként, akár termelés kiszolgálás céljából
Figyel Ön helyett!
Pontos készletnyilvántartás
VMI (Vendor Managed Inventory) raktár üzemeltetés a terv?
A teljes work-flow folyamat kialakításával az adatok konzisztenciája garantált.
Belföldi termékértékesítés adófizetés nélkül? A válasz: igen!
Áfa-raktári engedély birtokában jelentős mértékű Áfa és termékdíj csökkentésre vagy akár mentességre van lehetőség!
Kiknek lehet előnyös az Áfa-raktár?
Mivel azonban az adóraktár a vámhatóság által adóraktározási eljárás céljára engedélyezett raktár, így sok gazdálkodó idegenkedik a létesítménytől, még ha a cash-flow szempontjából a modell alkalmazás kedvező is lenne számára.
Azonban egy jól kialakított, integrált és automatizált folyamattal az adóraktári adminisztráció és nyilvántartás minimalizálható, és mindezek mellett a törvényi előírásoknak megfelelően dokumentálható nyilvántartás is létrehozható.
CustomRs rendszer ÁFA-raktári modulja miben tudja támogatni az Ön vállalkozását?
Interfész modulunk segítséget nyújt az elektronikusan rendelkezésre álló adatok egyszerű és gyors betöltéséhez.
Legyen akár cikk, partner vagy számla adat, egy mozdulattal előkészítésre kerül, így Ön az adatrögzítés helyett a szakmai feladataira koncentrálhat.
A digitális jobb kezed tájékoztató e-mailt vagy akár sms-t küld helyetted. Így biztosan nem felejted el, az értesítő e-mail küldést.
Kinek milyen értesítésre van szüksége, rugalmasan beállíthatóak az alábbi paraméterek
Milyen értesítéseket tud küldeni? Íme egy-egy példa:
Legyen szó meghatározott célú felhasználási engedélyről vagy aktív feldolgozás engedélyről, programunk teljeskörűen, precízen nyújt támogatást.
Táblázatok nélkül? A nyilvántartás naprakész kezelése akár teljesen automatikusan.
Téves vámeljárás alá vonás? A vámhivatali tevékenységi engedélyben meghatározott árukör ellenőrzése mellett végezhető el a vámkezelés egyszerűsített eljárásban.
Termelésirányítási rendszerrel összhangban képes kezelni a gyártáshoz felhasznált alapanyagok fogyását, a gyártott félkész vagy késztermék készletre vételét. Mivel ez nem vámügyintézői kompetencia, így ezek akár integráltan, automatikusan történhetnek.
Az elszámolásra alkalmas vámeljárások automatikusan csökkentik a készletet, előkészítve a háttérben a vámhivatal felé leadandó elszámolási kimutatást.
Elszámolás az igényekhez igazítva! Vámhivatal vagy akár a gyártási tevékenység szükségessé teheti az elszámolási módszertan korrigálását. A modulhoz kapcsolódó paraméterek hozzád igazodnak, vagy ha mégsem, hát hozzád igazítjuk.
Az Európai Unióban 2021. július 1-jével megszűnt a kis értékű küldemények áfamentességi értékhatára. Ezért az Európai Unióba érkező minden egyes küldeményre vám-árunyilatkozatot kell benyújtani.
A vámmentes áruk 150 eurós értékhatárig történő vámkezelése csökkentett adattartalmú árunyilatkozaton (H7) keresztül történhet az eVám rendszerben.
Tömeges mennyiség? Alapvető funkciója a modulnak, hogy a több száz csomag információkat importálni lehessen a programba. (csv vagy API -n keresztül)
Áfabevallási és befizetési módok támogatása
Új üzleti lehetőség van a láthatáron? A program biztosan végzi a dolgát, akár havi több millió csomagküldemény vámkezeléséről is lenne szó.
Tudatosság, Tervezhetőség – üzleti tervezés alapja a megfelelő adat
Táblázatok gyártása helyett nyerje ki a szükséges adatokat a halmazból.
A kimutatás tervezése az Ön feladata, a többit a modul végzi Ön helyett
A modullal kapcsolatos további információkért látogasson el weboldalunkra.
A magyar adószámmal rendelkező vállalkozásokat, amelyek EU-tagállamból terméket hoznak be vagy oda terméket visznek ki (meghatározott küszöbérték felett) havonta elektronikus adatszolgáltatási kötelezettség terheli.
A termékimport illetve termékértékesítéshez kapcsolódó számla adatok alapján a program könnyedén elkészíti a leadandó statisztikai adatállományt.
Az adatintegráció kényelmet, pontosságot és időt jelent Ön számára!
Így szakemberei valóban a minőségi munkával foglalkozhatnak!
Nem találta meg a megfelelő modult?
Egyedi folyamatokhoz igazítjuk programunkat, az Ön igényei szerint új funkciókkal bővítjük azt, hogy biztosítsuk a napi munkafolyamatok gördülékenységét.